Друк

Згідно норм Закону України «Про громадські об’єднання» добровільне об’єднання юридичних та фізичних осіб створене з метою задоволення культурних, соціальних, екологічних, економічних інтересів та захисту прав і свобод є громадським об’єднанням. Законом також встановлено форми громадських об’єднань – громадська організація (об’єднання, засновниками та учасниками якого є фізичні особи) та громадська спілка (об’єднання засновниками якого є юридичні особи приватного права, а учасниками можуть бути і фізичні і юридичні особи).

Слід звернути увагу на те, що діючим законодавством громадським організаціям, з метою реалізації своїх статутних цілей, надано можливість створювати підприємства, прибуток від господарської діяльності яких оподатковується на пільгових засадах – як неприбуткових організацій. Завдяки цьому, громадські організації мають можливість залучати більшу кількість населення до участі у громадянських ініціативах та надавати суспільству в цілому більш якісні послуги.

В Україні громадські об’єднання не отримують автоматично статусу неприбуткових організацій – потрібно пройти спеціальну процедуру включення в реєстр та отримання спеціального коду. Саме від цього буде залежати, які види доходів Вашої неприбуткової організації буде звільнено від податку на прибуток, а в окремих випадках - і від податку на землю. Щодо податку на додану вартість, то від нього звільнено деякі види діяльності, але не окремі організації. Тож, аби отримати та згодом не втратити статус неприбутковості потрібно приділити певну увагу до підготовки статутних документів організації – органи ДФС досить часто відмовляють в отриманні статусу неприбутковості, а підстави відмови є досить різноманітними.

Для початку процедури реєстрації громадського об’єднання необхідно вирішити:

У якій формі буде функціонувати об’єднання ?

Яка буде назва ?

Які завдання та цілі діяльності об’єднання ?

Де буде знаходитись об’єднання ?

Хто буде виступати засновниками об’єднання ?

Сформувати керівні органи об’єднання.

При реєстрації об’єднання не обійтись без :

     -          якщо засновники - фізичні особи:

копій паспортів засновників, членів правління та керівника об’єднання;

копій ідентифікаційного коду засновників, членів правління, керівника обєднання.

     -          якщо засновники - юридичні особи приватного права

витягу з ЄДРПОУ;

статутів підприємств – засновників;

довідки статистики.

 Після проведення процедури реєстрації Ви отримуєте:

виписку про внесення до ЄДРПОУ;

статут об’єднання;

свідоцтво про реєстрацію як неприбуткової організації з податкової - з внесенням до відповідного Реєстру;

наказ про призначення директора;

протокол установчих зборів про створення ГО;

печатку об’єднання.

У розумінні чинного законодавства благодійною організацією є  юридична особа, основною метою діяльності якої є благодійна діяльність. Благодійні організації можуть створюватись у формі благодійного фонду, благодійного товариства та благодійної установи.

 На початку 2013 року вступив в силу новий Закон України "Про благодійну діяльність та благодійні організації». Якщо раніше благодійні організації реєструвалися в порядку, передбаченому для об'єднань громадян, тобто в Міністерстві юстиції, то тепер цим займаються державні реєстратори місцевих адміністрацій. Перереєстрація благодійних організацій, зареєстрованих до набрання чинності новим законом, не здійснюється.

При реєстрації благодійної організації не обійтись без:

     -          якщо засновники - фізичні особи:

заповненої реєстраційної картки для проведення державної реєстрації;

копій паспортів;

копій довідок про присвоєння ідентифікаційного номера;

документу на підтвердження місцезнаходження благодійної організації (можемо запропонувати);

документу, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи;

документів особи, що здійснює реєстраційні дії, а також документ, що підтверджує її повноваження (у разі подання документів не самим засновником).

     -          якщо засновники – юридичні особи:

заповненої реєстраційної картки для проведення державної реєстрації;

копії статуту підприємства, засвідченої нотаріально, у 2 примірниках;

копія свідоцтва про реєстрацію, засвідченої нотаріально, у 2 примірниках;

рішення керівного органу або протокол загальних зборів, яке підтверджує згоду на заснування благодійної організації; документ на підтвердження місцезнаходження благодійної організації (можемо запропонувати);

інформації з документами, що підтверджують структуру власності засновників - юридичних осіб;

документу, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи;

документів особи, що здійснює реєстраційні дії, а також документ, що підтверджує її повноваження (у разі подання документів не самим засновником).

Якщо засновники – юридичні особи - нерезиденти, до стандартного пакета, який подають вітчизняні юридичні особи, додається ще документ, що підтверджує реєстрацію в країні місцеперебування, з відповідною легалізацією, перекладом українською мовою та нотаріальним засвідченням (зокрема, витяг з торговельного, банківського або судового реєстру).

 Після проведення процедури реєстрації Ви отримуєте:

свідоцтво про реєстрацію  благодійній організації;

статут;

довідкупро включення до Рееєтру неприбуткових організацій, неприбыльных организаций – саме її наявність надасть можливість звільнення від сплати податку на прибуток підприємств(ст. 157 Податкового кодексу);

печатку.

Якщо у Вас виникли питання або Ви бажаєте замовити послугу, зверніться до фахівців нашої компанії.

Друк

Юридична компанія «Лєтрадос» надає послуги в сфері юридичного супроводження започаткування Вашого бізнесу.

Організація підприємницької діяльності в Україні потребує професійного підходу до її первинної державної реєстраціїї та реєстрації припинення. Бюрократичні перепони процесу організаціїї господарської діяльності в Україні, нажаль створюють загрозу пересічному громадянину допустити помилки вже на початку свої підприємницької кар'єри.

Ми допоможемо Вам правильно та в найкоротші строки реалізувати Ваші бізнес-ідеї в рамках дії чинного законодавства України та втілити їх у відповідну організаційно – правову форму. Наші юристи запропонують оптимальне рішення саме для Вашої сфери діяльності та індивідуальних потреб.

Початок бізнесу з нашою компанією – гарантія успіху в майбутньому!

Друк

Суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (Закон України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг").

Тобто, якщо Ви вирішили займатись підприємницькою діяльністю, яка підпадає під дію вищевказаного Закону, виникає потреба в реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО).

Спеціалісти нашої компанії допоможуть Вам швидко та без зайвих турбот провести реєстрацію РРО, витративши на це мінімум часу.

Строк реєстрації РРО складає до 10 робочих днів в залежності від району реєстрації РРО та необхідності отримати довідку для оформлення ліцензій на роздрібну торгівлю тютюновими чи алкогольними виробами.

Зателефонуйте нам щоб скористатись даною послугою та зберегти Ваш дорогоцінний час!

Друк

До уваги підприємців!

Відповідно до ст. 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями від 08 липня 2010 року № 2464-VI та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06 грудня 2016 року № 1774-VIII починаючи з 01 січня 2017 року платниками єдиного соціального внеску є фізичні особи - підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування.

Особи, зазначені у пункті 4 частини першої  статті 4, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування. (інформація отримана з офіційного джерела www.rada.gov.ua)

Таким чином, фізична особа – підприємець, навіть не здійснюючи діяльності, незалежно   від обраної системи оподаткування повинна нараховувати та сплачувати єдиний соціальний внесок (станом на 01 січня 2017 року складає 704 грн). 

Юридична компанія «Лєтрадос» надає послуги з проведення ліквідаційних процедур фізичних осіб – підприємців (СПД). Ліквідація в цьому випадку починається з прийняття фізичною особою рішення про припинення підприємницької діяльності та реєстрації його у єдиному державному реєстрі. 

Послуга з ліквідації включає:

- повну юридичну консультацію з приводу ліквідації;

- підготовку документів для ліквідації та реєстрація їх в районній Державній адміністрації;

- зняття з обліку  в податковій інспекції та пенсійному фонді;

- супроводження перевірок в процесі ліквідації;

Вартість послуги становить:

- 499 грн. - припинення СПД (ФОП, ПП) у райнній Державній адміністрації та внесення в Єдиний державний реєстр відповідного запису.

- 1499 грнприпинення СПД (ФОП, ПП) у райнній Державній адміністрації та внесення в Єдиний державний реєстр відповідного запису, зняття з обліку в податковій інспекції, пенсійному фонді (у разі якщо Ви були зареєстровані до жовтня 2013р.), проходження перевірок. Вартість даної послуги поширюється на СПД (ФОП, ПП) що не займались діяльністю останні 3 роки, не мали найманих працівників, відсутній або закритий банківський рахунок.

- від 3000 грн припинення СПД (ФОП, ПП) у райнній Державній адміністрації та внесення в Єдиний державний реєстр відповідного запису, зняття з обліку в податковій інспекції, пенсійному фонді (у разі якщо Ви були зареєстровані до жовтня 2013р.), проходження перевірок. Вартість даної послуги поширюється на СПД (ФОП, ПП) які здійснювали діяльність в будь - який період за останні три роки.

У вартість послуги не входить:

- нотаріальні послуги;

- сплата штрафних та фінансових санкцій уразі їх виникнення під час проходження перевірок.

Для більш детальної інформації звертайтесь за телефонами:

044 253-40-99

096 346-10-68

099 369-91-10 

Ліквідація фізичної особи - підприємця - тривалий та непростий процес.  Спеціалісти нашої компанії проведуть для Вас процес ліквідації  в найкоротші терміни та допоможуть мінімізувати можливі фінансові ризики при проведенні перевірок, які проводяться контролюючими органами в процесі ліквідації.

Друк

Ліквідація юридичної особи та повне зняття її з обліку у відповідних державних структурах на даний час, нажаль, є одним із тривалих і складних процесів.

Найпоширенішею підставою для ліквідації юридичної особи – є ліквідація за рішенням її власника. Процес ліквідації юридичної особи за рішенням власника триває не менше двох місяців з моменту прийняття ним рішення про ліквідацію та опублікуванням його в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Термін виконання від 2-ох місяців.

Вартість послуги - від 2999 грн.

В процесі ліквідації юридичної особи виникають різноманітні питання щодо її діяльності з боку контролюючих органів, при проведенні відповідних перевірок. Тому, перш за все при проведенні ліквідації юридичної особи ми маємо на меті захист Ваших законних прав та інтересів від неправомірних дій контролюючих органів та мінімізація можливості настання негативних фінансових наслідків.

Наша адреса:

01601, м. Київ, вул. Мечникова, 16,

поверх 4, офіс 4

telephone (044) 253-40-99

ks (096) 346-10-68

life (063) 207-09-11

mts (099) 369-91-10